
Hà ricunnisciutu chì a sucietà ùn hè stata nurmalmente assuciata à prudutti open source. Avà offre Vitis.
"A nova generazione di ingegneri, si tratta di open source", hà dettu. «Ùn volenu micca cuntattà u fornitore, vanu in ligna, guardanu e forme è mettenu e cose inseme. Hè ciò chì facenu i novi innovatori è sviluppatori ", hà continuatu.
"Avà avemu standard aperti è gratuiti, sviluppu di altu livellu, fugliali in GitHub. Quandu avete una comunità open source chì sviluppa ancu cose è aghjunghjenu valore è creanu cose veramente putenti ", aghjunse.
A cumpagnia custruisce ancu un ecosistema è, cù l'annunziu di Vitis, passa da offre bordi di validazione à bordi di sviluppu. "Avemu da esse più cusì tuttu u tempu avà; una nova architettura è ci saranu novi pannelli immediatamente ", hà cunfirmatu.
Peng hà descrittu e aree centrali per a cumpagnia. «I centri di dati sò u mercatu chì cresce a più rapida. Eramu i più novi quì, ma avemu qualcosa da offre. 5G hè statu u nostru mercatu tradiziunale è avà hè di sicuru u tempu di appughjassi è simu stati in l'automobile per più di un decenniu, partendu da l'infotainment è avà avemu ADAS ", hà dettu Peng.
"ADAS hà da esse sempre induve i soldi sò per parechji anni à vene ma i veiculi autonomi piglianu più tempu", hà dettu, aghjunghjendu chì e prove di sicurezza è di sicurezza di ADAS sò rigorose è lunghe.
Peng hà ancu definitu l'intelligenza artificiale (AI) cum'è una tecnulugia disruptiva chì serà significativa. "A ghjente parla di l'AI cum'è s'ellu hè un mercatu. AI ùn hè micca un mercatu hè una tecnulugia chì hè in tuttu. . . Simu sempre in i primi ghjorni è a ghjente face assai furmazione è ghjè per quessa chì anu bisognu di battelli di prestazioni di calculu ", hà dettu à i ghjurnalisti.
À sente Peng, a perturbazione genera nuove architetture è start up ma questu ùn hè micca sempre sustenibile. Crede chì AI romperà a muffa di a perturbazione, dopu un periodu di stabilità mentre l'industria si adatta. "Ma AI hè un animale diversu, chì hà da cambià per l'anni à vene. . . . In questu sensu questu bisognu di architetture specifiche di duminiu continuerà è hè per quessa chì pensemu chì avemu qualcosa da offre chì altre architetture fissi ùn anu micca ", hà dettu.
In riferimentu à Vitis, aghjunse: "Se ci hè una nova rete, pudete solu implementà u listessu pezzu di silicuu. Se avete una nova tecnica per quantificà senza perdita di precisione è pudete migliurà a precisione è riduce a putenza, pudete distribuisce ", hà dettu Peng.
Crede chì a perturbazione serà vista da qualchì tempu è in parechje industrie è crede chì a capacità di implementà innovazioni architettoniche, algoritmiche senza una nova cinta di siliciu nova sia putente, è darà à l'ingegneri un vantaghju per innuvà è risponde à e sfide di tecnologie disruptive cum'è AI .