Sceglite u vostru paese o regione.

EnglishFrançaispolskiSlovenija한국의DeutschSvenskaSlovenskáMagyarországItaliaहिंदीрусскийTiếng ViệtSuomiespañolKongeriketPortuguêsภาษาไทยБългарски езикromânescČeštinaGaeilgeעִבְרִיתالعربيةPilipinoDanskMelayuIndonesiaHrvatskaفارسیNederland繁体中文Türk diliΕλλάδαRepublika e ShqipërisëአማርኛAzərbaycanEesti VabariikEuskeraБеларусьíslenskaBosnaAfrikaansIsiXhosaisiZuluCambodiaსაქართველოҚазақшаAyitiHausaКыргыз тилиGalegoCatalàCorsaKurdîLatviešuພາສາລາວlietuviųLëtzebuergeschmalaɡasʲМакедонскиMaoriМонголулсবাংলা ভাষারမြန်မာनेपालीپښتوChicheŵaCрпскиSesothoසිංහලKiswahiliТоҷикӣاردوУкраїна
Conxall / Switchcraft

Conxall / Switchcraft

- SWITCHCRAFT®, fundata in u 1946, hà u stabilimentu in Chicago, IL USA è produce sempre un pruduttu in Chicago. In 1999, SWITCHCRAFT® hà acquistatu Conxall®, chì hè situata in Villa Park, IL, in una grande fabbricazione di connettori d'ambiente affundatori è assiemi cavi personalizati, aghjunghendu à a linea larga di prodotti di connettori SWITCHCRAFT®.
SWITCHCRAFT®, Inc. hè u primu produttore americanu basatu di connettori, prese, plugs, interruttori, assemblaggi di cavi stampati è patchbays. I prudutti di SWITCHCRAFT® sò aduprati in una varietà di applicazioni da trasmissione è pro audio à medicina, illuminazione, sicurezza, trasportu è altre applicazioni industriali. L'esperienza è l'attenziazione nantu à i dettaglii ponenu Switchcraft in capu in Soluzioni di Connectività per l'ambiente arduu.

Conxall pruduce una vasta gamma di connettori plastichi sigillati circolari è assembani di cavi mudificati. Oltre à a so linea di pruduttu standard, si specializanu ancu in assemblaggi di cavi persunalizati è in opzioni di connettori. I prudutti Conxall sò aduprati in una grande varietà di applicazioni, in particulare quelli chì necessitanu prutezzione da e rigide condizioni ambientali. L'esperienza è l'attenziazione nantu à i dettaglii ponu Conxall u capimachja in Soluzioni di Connettività per l'Uscurità Ambiente.

Novità Relatate

Prodotti Relativi Totale

Prudutti 36 Richiesta dumanda da
<<<1>>>